Yeppoon - Reisverslag uit Yeppoon, Australië van Sonja en Hans - WaarBenJij.nu Yeppoon - Reisverslag uit Yeppoon, Australië van Sonja en Hans - WaarBenJij.nu

Yeppoon

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Hans

07 November 2012 | Australië, Yeppoon

De laatste keer zaten we in Mission Beach. Daarna hebben we veel kilometers gemaakt over de Bruce Highway. Wegwerkzaamheden, zoals je die in Duistsland veel ziet, kennen ze hier ook. Vele kilometers zijn de aan de weg bezig en dan is het stoppen en wachten tot stop in slow veranderd en je verder mag.3-11 overnacht in Bowen, best leuk plaatsje, maar verder ook niet. 4 november Airlie Beach. Moet je gezien hebben, na missionbeach een echte tegenvaller. Door naar Mackay een best grote plaats, maar ook weinig te zien en te beleven. Van Mackay in 1x naar Yeppoon. Leuke plaats met veel mooie stranden waar niemand in zwemt (behalve de HdH) immers een stinger kijkt wel uit voor een crazy dutchman!. Nu na twee dagen Yeppoon gaan we morgen naar Seventeen Seventy. Kort stukje in verhouding en het schijnt er erg mooi te zijn. Nog steeds verkouden ( wel minder) en inmiddels ook helemaal lek gestoken. De pharmacy heeft ons geholpen aan wat spul. Tot een volgende keer. Groeten Sonja en Hans.

• 10 November 2012 - 10:13

De Buurvrouw:

Hoi Sonja & Hans,
    Leuk hoor om jullie berichtjes te lezen; vooral omdat het hier bewolkt is en binnen afzienbare tijd gaat regenen. Hopelijk genieten jullie niet minder omdat je verkouden bent!
    Veel plezier nog en safe travels!
    (de plantjes leven allemaal nog)

• 11 November 2012 - 12:41

Karin:

Hé de Haasjes!

Hoorde van jullie superreis via Ineke!
    En ondanks alle verkoudheden, prikkende dieren en toch wel heel erg dure sigaretten ........ ik zou echt zo willen ruilen hoor (en stoppen met roken)!
    Geniet, een goede reis en ik blijf jullie volgen.

groetjes
    Karin

• 13 November 2012 - 09:22

Mieke:

Hoi Hans en Sonja,
    wat een geweldige reis, het klinkt allemaal fantastisch en ik ben stiekem wel een beetje jaloers.
    Hans, GEFELICITEERD met jouw verjaardag.
    Wens jullie nog een heel goede en fijne voortzetting van deze bijzondere vakantie en volg jullie via deze site.
    Groetjes, Mieke

• 15 November 2012 - 13:50

Shreshtha:

Hoi Sonja en Hans,

Wat leuk om al jullie ervaringen te volgen van al die genoemde vakantiebestemmingen!
    Geniet nog steeds van jullie vakantie en we zien elkaar volgend jaar..
    Groet,
    Shreshtha