Van Cairns omhoog en weer naar beneden - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Sonja en Hans - WaarBenJij.nu Van Cairns omhoog en weer naar beneden - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van Sonja en Hans - WaarBenJij.nu

Van Cairns omhoog en weer naar beneden

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Hans

01 November 2012 | Australië, Mission Beach

Maandag dus de camper gehaald. Meteen 400 dollar lichter.150dolaar afkoop alle risico's en alvast 250 dollar borg voor de eventuele verkeersovertredingen.van Cairns naar Palm Cove. De camper ingericht. Best moeilijk twee koffers in weinig kastjes, maar Allah.volgende dag naar Cape Tribulation met bezoek aan Daintree. Met de pont heen en de volgende dag teruggereden naar Fishery Falls aan de Bruce Highway. Vanochtend naar Mission Beach gereden. Hier blijven we twee dagen. Camping aan het water met zwembad en erg luxe. We zijn inmiddels allerbij snipverkouden. Ik wist dat roken een hobby is in Australië, maar een pakje sigaretten kost hier ( afhankelijk waar je het koopt) tussen de 18- en 29 dollar (14 en 24 euro per pakje). Benzine is relatief goedkoop1,50 dollar =1,20euro.
Tot een volgende keer. Gaan nu naar het strand. Het is hier immers 32 graden en echt strandweer.
Groetjes van Sonja en Hans