Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Sonja en Hans - WaarBenJij.nu Perth - Reisverslag uit Perth, Australië van Sonja en Hans - WaarBenJij.nu

Perth

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Hans

19 Oktober 2012 | Australië, Perth

Afgelopen woensdag (17-10) vertrokken. Goede reis gehad en goede verzorging van Cathay. Met de trein naar treinstations en toen met de taxi naar het hotel. Mooie kamer met uit zicht op de onderkant van een brug met vergezicht de haven in. Met de taxi naar de applestore. Geen iphone5 had ik via internet moeten bestellen. Ze krijgen voor heel HK in de store maar 500 stuks per week en ze hebben meer dan duizend aanvragen oer week. Helaas! Met taxi en trein terug in de avond voor de vlucht naar Perth th. 6.30 aangekomen in Perth. Vervolgens een uur in de rij gestaan voor visum en de snuffelhond aan het werk gezien. Helaas, geen staande houdingen. Door de ppcontrole naar de bagagecontrole. Van de 200 Hongkong sigaretten er 80 in moeten leveren, maar gelukkig geen koffercontroles, zoals bij anderen. Nu in het Kingshotel. Een kamer zo groot als onze woonkamer thuis. Bij Telstra een "Elite mobile WIFI" aangeschaft voor 79 dollar. Kunnen 5 apparaten op en bij aanschaf 5gb gekregen. Stuk goedkoper dan de kosten die T-mobile berekend (euro 5,08) ex btw. Maandag vliegen we naar Alice Springs. Zijn benieuwd.